The Basic Principles Of درمان پارکینسون

Wiki Article

در واقع، علائم در این مرحله آنقدر کم هستند که اغلب فراموش می شوند. اما خانواده و دوستان ممکن است متوجه تغییراتی در وضعیت بدنی، راه رفتن یا حالات صورت شما شوند.

بدن شما احتمالا سالها قبل از شروع مشکلات حرکتی با این علائم هشدار دهنده ، شما را در مورد اختلال حرکتی آگاه می کند.

حمایت

بیماری اس ام ای (آتروفی عضلانی نخاعی) و درمان های تایید شده آن

ویزیت آنلاین متخصص مغز و اعصاب برای دریافت ویزیت آنلاین متخصص مغز و اعصاب از بهترین متخصص های دکتر مایکو همین الان اقدام کنید.

خوش بختانه با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه روش های جراحی، امکان تسکین علائم شدید این بیماری وجود دارد.

کُندشدن حرکات ارادی به‌خصوص هنگام آغاز حرکاتی مانند راه‌رفتن یا غلت‌زدن در رختخواب

امروزه برخی از روش‌های جدید برای کنترل علائم عبارت است از:

چهار راه پاسداران، خیابان دولت، چهار راه کاوه، ساختمان پزشکان جام جم، بالای داروخانه شبانه روزی مقدم، طبقه اول، واحد ۵

نورولوژیست بدین منظور ، به انگشت دست و انگشت شست بیمار به طور همزمان ، ضربه می زند یا این که جهت بررسی کندی و اختلال حرکت بیمار ، به پای وی ضربه می زند.

داروی آنتی اکسیدان جزو داروهایی هستند که برای درمان پارکینسون بسیار مفیدند. با استفاده از این داروها می‌توان میزان دوپامین را به تعادل رساند. داروهای اصلی در این زمینه آنتی کولینرژیکو و دوپامینرژیک هستند.

  در حالی که این فواید بیماری پارکینسون آزمایشات پارکینسون را تأیید نمی کنند ، می توانند به رد سایر بیماری ها و تشخیص پزشک کمک کنند.

ما در فن آسا با هدف طراحی و توسعه ابزارهای هوشمند و نوین توانبخشی و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تلاش داریم زندگی بهتر و آسانتری برای بیماران عزیز به ارمغان آوریم.

حرکات به طور قابل توجهی کندتر می شوند ، که در نتیجه، فعالیت ها هم کندتر می شوند.  مسائل مربوط به تعادل نیز اهمیت بیشتری پیدا می کنند و بنابراین سقوط و افتادن بیشتر شایع می شود.

Report this wiki page